2009-10-16
 12:13:07

Det är fredag idag!!! =D

Tjoho! Det är fredag idag! Å man får vara ledig i 2 hela dagar! =D Idag ska vi ut till mamma för att äta lite gott, dricka lite gott och bo i Bulan! =) Imorgon ska jag dra med min mams in till stan för lite shopping (förhoppningsvis)! =) Hoppas på att kunna hitta lite nya höst/vinterkläder... =D Håll tummarna för mig!!!
Är riktigt sugen på en kappa från H&M... Tycker dock att den är lite dyr... Eller nej den är inte så dyr egentligen men just nu är den det... Kan dock inte bestämma mig för om jag vill ha en svart eller grå...

Vad tycker ni?
Fördelen med den svarta är att den är tidslös och elegant. Och fördelen med den gråa är att katthåren inte syns lika bra på den. Båda är fina så det är svårt att bestämma... Men jag drar nog mest åt det svarta hållet trots katthår...

På söndag är det hemmafix som gäller... Tänkte försöka få ordning i förrådet... Vågar dock inte säga ATT jag ska göra det för det är mycket möjligt att jag hittar på nått som är roligare! ;)


Jenny

Jag tycker helt klart den svarta.. Du kommer nog att känna att den va mer värd pengarna..


Mia

Ja jag kan säga att det lutar åt den svarta! =) Gillar svart bättre! =D



PUBLICERAT: 2009-10-16, 15:27:09 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Malin

SVART!!!!!! :)



PUBLICERAT: 2009-10-16, 19:07:36 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia via mobilen

Ja det får nog bli den svarta! :-) Ska kolla över ekonomin lite mera bara... Men jag är sjukt trött så den jag har nu... Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: