2009-10-19
 16:32:41

Haircuts... =D





Vad säger ni? Någon ni tycker jag borde skaffa??? ;)
(Psst... Det går att klicka på bilderna för att se större bild!)


Anna-Karin

1,6,12, 14! Kanonfint! Var kan man fixa detta nånstans???

Kram

Ps. blev så impad av dina lösögonfransar, så jag köpte till mig själv med...hur lägger man på dem bäst? o ska man ha mascara på dem?


Lena

Första i andra raden eller tredje i fjärde raden tycker du ser ursnygg ut i kort hår men hör med Malin hon kan sånt!!!


Ewa Törnlöf

Ja det är märkligt för du skulle passa mer eller mindre i allt, men att du passade så bra i kort hår trodde jag inte men som sagt förvånad är man ju inte. Kramiz Mams


Mia

Tycker att det är coolt med lite kortare, typ bild 1 och 5 men jag är nog banne mig för feg! Men vem vet? En vacker dag kanske! =D



PUBLICERAT: 2009-10-20, 12:03:41 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: