2009-10-19
 22:42:37

En liten fundering...?

bloglovin.se har dom snittat mina antal inlägg i veckan till 41st! Det är ganska mycket! =S Då börjar jag fundera lite... Spottar jag ut massa inlägg med totalt värdelöst babbel bara??? Skriver jag nått intressant, roligt, inspierande eller nått!?! Eller är det bara babbel?

Fått frågan på jobbet ett par gånger om vad andra människor har för intresse av att läsa om vad som händer i mitt liv å vad jag får ut av det hela... Ärligt talat så vet jag inte... Jag skriver egentligen för att jag tycker det är lite kul, inte för att någon annan SKA läsa det... Sen är det super roligt när jag faktiskt ser i statistiken att jag har läsare å att ni faktiskt ökar! Ännu roligare är det när jag får fina kommentarer! ♥

OM ni vill följa min blogg så är ni hjärtligt välkomna! Lägg gärna till mig på bloglovin.se! =)


Anna-Karin

Du skriver ju inte om värlsdallvarliga saker, men det är det som gör den här bloggen så avslappnad och skööön. So; keep it up and going!

kram


Mia

Det där lät bra, för jag vill inte skriva om världsallvarliga saker... Vill bara flamsa lite fast samtidigt som jag vill ha ett visst allvar i det hela... Vill skriva om saker från hjärtat och det tycker jag nog att jag gör... =D



PUBLICERAT: 2009-10-21, 11:00:58 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: