2009-10-18
 13:24:57

Helgen har varit tip-top! =)

Åkte ut till min mams i fredags, som ni kanske har läst... =) Käkade tacos, såg på idol, drack lite gott och så sminkade jag mamma lite... Eller lite förresten, jag gjorde Höstlöv på henne! Hon ville ha nån lite cool make med mycket färg så det var vad hon fick! =)

Som ni ser så tvingade jag på henne matchande kläder oxå! =D
Efter sminkningen gick mamma igång på att leka fotomodell så jag fick leka fotograf...


Ifredags sov jag å S i Bulan, såååå mysigt! Vaknade tidigt av att regnet smattrade mot taket! =) Det luktar fortfarande lite unket och instängt i Bulan men det är egentligen inte så konstigt... I vår och sommar ska hon vädras ordentligt! =) Då planerar jag att bokstavligen kasta ut alla dynor å piska dem riktigt ordentligt! Antar att lukten sitter mest i dom...

Igår åkte jag å mamma in till stan för lite shopping! =D Jag vart 175kr fattigare men 2 klänningar och en blus rikare! =) Otroligt billigt! Vi var på Vila Outlet nämligen, tyvärr är det som så att de ska stänga butiken så dom har utförsäljning... Dom kommer att ha öppet nästa helg oxå, fredag och lördag om jag förstod dom rätt...

Inte världens bästa bilder men ni får säkert se dom på någon gång! =)
Den gråa klänningen saknade tyvärr en knapp så jag tänkte ta med den till Tygaffären å se om jag kan hitta några andra knappar som skulle kunna tänkas se bra ut istället för de som sitter där nu... Klänningen kostade mig bara 25kr så vadå!? =D Har förresten redan en likadan svart! Så snygg!!!
Blusen ser vinröd ut på bilden men är mörkt cerise, en riktigt Mia färg! =)

Igår kväll var vi barnvakt åt mina bröder, ja det har jag ju redan skrivit ett kort inlägg om... Kom hem ca 03.00 inatt... Gissa om jag var trött!? Det var bara att bädda i sängen å krypa ner ganska omgående... Hade lite svårt att somna så det fick bli lite läsning tills ögonen gick i kors...

Läste ut Sista Jouren av Karin Wahlberg och påbörjade Fyrvaktaren av Camilla Läckberg igår... Har redan läst nästan halva av den sistnämnda! Gillar Camillas böcker som tusan, det jävligaste är att nu när jag snart läst ut den måste jag vänta typ ett år på nästa... =(

Idag väntar lite träning på min Crosstrainer och kanske ev förrådet... Fan vad jag tjatar om det där jäkla förrådet, förlåt! Vill bara få tummen ur å få ordning där ute men attans, det finns så mycket andra roligare saker att göra!!!
Kanske ska ta å kolla om det finns någon tvättid idag... Skulle VERKLIGEN behöva bädda rent, å det skulle absolut inte skada att tvätta kuddarna och täcket oxå!


Malin

Låter som en toppen helg, snygg mamma, och otroligt BILLIGA kläder!!!! :)



PUBLICERAT: 2009-10-18, 16:18:48 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Säger ABSOLUT till allt! =) Toppen helg, snygg mamma och billiga kläder! =D Kan det bli mycket bättre???



PUBLICERAT: 2009-10-18, 20:47:06 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Ewa Törnlöf

Tack för dem komentarerna, Mia är verkligen en duktig tjej på många områden. Kramiz Mams älskling.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: