2009-10-11
 19:30:09

Jag har en vän...

En alldeles underbar vän!

♥ Detta är hon! ♥

Hon ställer alltid upp. Hon är alltid glad. Hon är en sjukt duktig hemmafrisör och make up artist. Hon är en supermamma & fru. Hon är grymt snygg. Hon är världens snällaste. Hon är perfekt!
Hon får mig att må bra. Hon får mig glad. Hon får mig att känna mig speciell. Hon får mig att le och skratta. Hon får mig att vilja krama om henne å aldrig släppa taget. Hon får mig att sakna våra dår-pippi-tider. Hon värmer mitt hjärta!
Och dessutom känner hon mig utan och innan tror jag... =)
Hon är helt enkelt bäst!

Jag är glad över att vara din vän! ♥


Malin

Åh herregud mitt lilla söta hjärta!! Jag fäller tårar som aldrig förr just nu :) Gillar dig med Mia! Du får mig att må precis lika bra :) KRAMAR!!!



PUBLICERAT: 2009-10-11, 20:06:53 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Åh underbara vän! =D Du är grymt bäst, vet du det!? snyft blir ju alldeles rörd... =D Kramar! =D



PUBLICERAT: 2009-10-11, 20:09:26 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: