2009-10-20
 14:57:48

Oooooookeeeeej...

Visst jag är inte trådsmal men HALLÅ!!!

En av mina kollegor kom fram till mig idag å la handen på magen på mig, tittade med stora ögon å frågade: "Åh Mia, är du gravid?"... Efter att snabbt kommit underfull med att hon var fullt allvarlig svarade jag: "Nej, jag är bara fet!"


WTF! Ser jag verkligen gravid ut?!?
(Ursäkta världens sämsta bild men va fan!?)


julia

jag hade DÖTT av skratt om ja var du. Du ser INTE gravid ut mia.... seriöst. jag kan inte sluta och fundera på vem det var....???? undrar om det va samma person som satt i lunchrummet och undra varför en sån ung person som jag ville på kvar på ön... i efterhand fundera ja på vad hon hade för rätt att lägga sig i det hahaha!!!



PUBLICERAT: 2009-10-20, 15:54:06 | URL: http://chulii.blogg.se/
Anna-Karin

NEJ! Mia; du ser inte ett dugg gravid ut! Dock började jag med fundera när jag hörde om din yrsel, men kom sen på att du hade det där viruset på balansnerven... Hahaha...stackarn...fy FAN vad pinsamt för henne...men du hade det rätta svaret iallafall!

Kramis


Mia

TACK! Hehe, nej gravid är jag verkligen inte... Har ju spiralen + att jag avslutar världens mens just nu... Tycker allt att hon kunde ha att det vart lite pinsamt! Fan, har ju jobbat ihop med henne i ett år nu och jag har sett likadan ut hela tiden! Känns lite klantigt och klumpigt kan jag tycka... Kram



PUBLICERAT: 2009-10-21, 10:56:55 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: