2009-10-12
 16:55:48

Övningskörning med Stefan!


Japp idag ramlade papprena ner i brevlådan, JAG är godkänd handledare för Stefan... =S Hjälp, jag som är så trafikrädd och hatar att åka med andra... Men sagt och gjort så stack vi genast ut en sväng med bilden. Vart mest landsvägskörning idag av tre anledningar:
1. För att det är ganska längesen Stefan körde sist.
2. För att Stefan ska lära känna bilen innan vi kastar oss in i rusningstrafiken.
3. För att jag ska få vänja mig långsamt med att sitta brevid... =S

Men Stefan är en bra förare, eller så bra man kan vara i början rättare sagt! Han höll sig lugn, höll placeringarna bra, lyssnade på mig och var inte så nervös som han varit förut...
Kände mig ganska stolt över mig själv oxå faktiskt! Jag var väldigt lugn och kände att jag hade bra synpunkter när jag sa nått om körningen...
Var ute å körde ca 2 timmar.

Nu är det bara å köra på så får vi se hur länge han behöver stödhjulena... ;)


Malin

Grattis!



PUBLICERAT: 2009-10-13, 09:42:37 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Ticktack! Nu kommer jag nog få spendera mycket av min lediga tid i bilen misstänker jag! =D



PUBLICERAT: 2009-10-13, 10:39:57 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Ewa Törnlöf

Duktigt av er båda och skönt att papperen äntligen kom, det var ju inte en dag för tidigt.


Mia

Tack! Nej det var inte en dag för tidigt! =) Dock blir det ingen körning idag eftersom mitt ena däck släpper luft... Skriver mer om det i ett inlägg senare! =)



PUBLICERAT: 2009-10-13, 14:50:25 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: