2009-10-20
 19:22:08

Ska sälja en säng...

Nu ska vi sälja Stefans dubbelsäng och två sängbord!
Min väninna Ewa ska kolla på den imorrn, tror att hon kommer att köpa den oxå... Ser framför mig att vi ska hjälpa henne få hem den... Största problemet där är att jag har en liiiiiten bil och sängen är stooooor! Funderar dock på att vara fräck å fråga Åke om hjälp... Will see... Får väl se om Ewa köper den först!

Så här ser det typ ut... Sängborden har träfärgad skiva dock!

OM Ewa inte köper den, någon som är intresserad?!?


Anna-Karin

min kusin har ett släp, du kan nog få yra det för en billig peng!

säg till innan bara...!

kramis


Mia

Tack men jag tror det ordnar sig! =) Kram



PUBLICERAT: 2009-10-21, 10:39:33 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: