2009-10-11
 11:56:30

Söndag!

Sköna helg, snart är du slut... =( Men först ska jag njuta av underbara söndag! =)
Tror att söndagen blir ängad till att städa ordning i klädkammaren och till att tvätta. Inget av de bör ta särskillt lång tid så jag bör hinna med lite annat oxå! =)


Så här kan det se ut när man tvättar om man glömmer att rensa fickorna... =D

Egentligen skulle Catrine ha kommit hit idag å spelat in musik tillsammans med Stefan men tyvärr så har S´s ljudkort gått sönder så det blir att vänta på det tills det är reparerat... IGEN... Tror det här är 3:de gången det pajar... Trist som tusan!

 


Malin

Hahahaaaa...glömma och tömma fickorna, det har man gjort....MÅNGA GGR!! :)



PUBLICERAT: 2009-10-11, 19:55:43 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Faktiskt första gången för mig... =) Eller ja iaf på mina egna plagg, andras plagg förutsätter jag att de själva tömt fickorna på... ;)



PUBLICERAT: 2009-10-11, 20:11:21 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: