2009-10-02
 19:27:25

This is my look...

...for tonight! =) Hot pink whit extrem lashes!


Till det har jag en rosa tröja, svart klänning, svarta strumpbyxor och svarta skor! =) Känner mig super makead men ändå fin! Ovant med fransarna...

Vad tycker ni? Lyckades jag få det hyfsat lik orginalet???


Nu drar jag strax till Bageriet å lyssar när älsklingen spelar! =) Hoppas på en toppenkväll! =)


Malin

Jäättefint ju! Det var väl inte för mycket? Jag tyckte det var lagom till dina ögon!!! Du ser lite lätt rödögd ut bara, har du börjat dricka ;)

Antar att ni hade kul!! Vi hade myskväll! :)



PUBLICERAT: 2009-10-03, 09:02:14 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Tack gumman! =) Vart faktiskt nöjd! Väldigt ovant med lösögonfransarna dock! Ska testa att klippa sönder dem å bara sätta längst ut så som du brukar göra! =) Rödögd vart jag nog mest pga fransarna, tyckte det irriterade ganska mycket när jag först fick på dem men det vart bättre senare på kvällen... Å ja jag hade ju börjat dricka oxå... =D Vi hade jättekul! =)



PUBLICERAT: 2009-10-04, 23:22:12 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: