2010-12-19
 13:08:14

Julfest med NTM 16/12

Kl 9.30 på morgonen satte jag och Görel oss på flyget för att åka till Norrköping, det var dags för julfest! :) Väl framme i Norrköping åkte vi direkt till NTM för att jobba några timmar innan vi begav oss till hotellet å gjorde oss fina för kvällen! Kvällen började med ett par öl på The Cronwell House sen traskade vi vidare till Arbis där vi fick njuta julshow och julmat. Med min vanliga tur så hamnde jag såklart brevid hela NTM's vd Lennart Foss. Släppte inte riktigt loss som jag brukar om jag säger så! När det väl var dags att åka hem till hotellet igen så hade kollegan Jenny lånat min kamera, dock glömde hon lämna tillbaka den innan hon åkte vidare till Harry's. Så det vara bara att bege sig ut i kylan å ta en promenad genom Norrköping för att hämta min kamera! Taxi gick nämligen inte att få tag på... Kameran fick jag tillbaka och jag å Görel gick snabbt tillbaka till hotellet för att sova!
Kl 05.30 ringde klockan, dags att åka till flyget för att komma hem till ön å jobba!


Malin Hejdenberg

Saknar en helbild på dej! :)


Mia

Mmm, jag med men det var inte så lätt när en kollega (som satt lååååååångt ifrån mig) lånade min kamera hela kvällen och försvann iväg till ett annat ställe MED den! Jaja, fick tillbaka den som tur är! Tror det blir samma outfit på julafton oxå så då lovar jag att helbilden kommer! :D



PUBLICERAT: 2010-12-20, 19:10:27 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: