2010-12-29
 18:22:20

Lyckligt lottad!

Just nu befinner jag mig i en fas i livet där jag känner mig otroligt lyckligt lottad!!! Jag har i princip allt jag behöver, vill ha och drömmer om! Saknar ett par stora "vill ha" och "drömmar", det vill säga barn och hus men i övrigt har jag banne mig allt! Jag har en finfin karl, fast jobb, fint hem, bra bil, goa kollegor, underbara vänner och en familj som älskar mig! Dessutom kan jag äntligen unna mig bra saker! Jag kan tillsammans med min älskling köpa lite dyrare, bra grejer! Ny tvättmaskin, BRA dammsugare, osv... Jag behöver inte längre kolla efter det absolut billigaste så fort jag ska köpa nått, jag kan nu kolla efter kvalité istället!!! Jag känner mig otroligt vuxen samtidigt som jag självklart har ett enormt barnasinne kvar! :D Enligt mig så är det då man kan må bra, när man har barnasinnet kvar! Man måste kunna larva sig och busa, två saker jag älskar att göra!
Jag känner mig rik! Inte ekonomiskt rik utan rik på livskvalité! Jag älskar att leva och just nu älskar jag mitt liv!!! Jag har verkligen inte alltid älskat mitt liv så därför känns det extremt bra att äntligen kunna ärligt säga att jag faktiskt älskar att leva MITT liv!!! Kan ni förstå att det ska behöva ta nästan 28 jävla år innan man kan säga att man älskar att leva?!
Snudd på att jag kan säga att jag iaf tycker ganska bra om mig sjäv oxå! :) Däremot kan jag säga att jag verkligen älskar mina vänner! Vissa träffar jag på tok för sällan, andra lite oftare och en del så ofta jag kan! Tyvärr känns det som om första och andra alternativet ligger närmre till hands! :( En del av mina underbara vänner borde jag kunna träffa oftare!!! Undrar om inte det borde bli mitt nyårslöfte?! Att försöka träffa mina vänner oftare! Ja så får det nog bli! Det är liksom inte försvarbart att bara träffas någon gång i månaden, kvartalet, halvåret eller året när man är så goda vänner egentligen! Absolut inte när man bor så nära varandra! Så vad säger ni mina fina vänner? Ska vi slå till på detta nyårslöfte tillsammans?!
Haha, detta inlägg gick från att vara ett egoinlägg om hur bra jag har det till nyårslöften! :)
I'm high on life!


Malin Hejdenberg

Kram! :)


Sara

Vad glad jag blir av att läsa detta inlägg - såå kul att du känner som du gör. Hoppas den känslan nu aldrig försvinner!! Jaa :) Kraaam



PUBLICERAT: 2010-12-31, 11:10:44 | URL: http://liteomsarablogg.se
Mia

Tack mina fina vänner! :) Jag hoppas oxå att känslan håller i sig!



PUBLICERAT: 2011-01-02, 12:25:42 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: