2010-12-22
 22:01:40

You make me complete!

Bästaste sötaste Kakan kommer hem till ön inatt!!! :) Som jag längtar efter henne!!!
Känner dock att jag varit den uruslaste vännen de senaste veckorna eftersom det inte blivit av att höra av mig så mycket, förlåt! Men nu är hon snart här på ön och jag hoppas innerligt att jag mycket snart får kramas! När jag inte kan träffa eller prata med henne så är det som en del av mig saknas! You make me complete my friend!


Kakan

Men gullegumman, vilka fina ord, du får ju en att nästan börja snyfta! Så efter detta måste jag fråga "Tager du Mia denna Kaka att förbli din vän, nu och förevigt, i vått och i torrt?" :D Plingar di snart! KRAMAR


Mia

I do! I do! I do! I doooooooo! :D



PUBLICERAT: 2010-12-25, 10:15:18 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: