2010-02-21
 16:46:49

I paljetter, finkappa och högklackat...

Kupéfläckten i min bil dog igår när vi skulle åka ut till Malin med familj i Barlingbo. Fick bli ett litet bilbyte hos mamma i Follingbo för jag såg inte ett skiiiiit!

Idag när jag åkte hemåt från Slite ringde jag pappa i hopp om att han skulle ha tid att hjälpa min med fläckten men icke... Han var hos sin syster i Östergarn. =( Tänkte först skita i min bil idag och fortsätta å låna mammas tills pappa skulle kunna ha tid å hjälpa mig men bestämde mig snabbt för att åka ut till mamma å kolla på skiten själv... Så i en tröja med MASSOR av paljetter, finkappa och högklackade stövlar knölade jag mig in i min bil, upp å ned vill jag meddela, och började skruva å ordna med fläckten... Efter en stund kom jag på vad som var felet! Kontakten glappar! Så med lite ståltråd som jag spände fast kontakten i rätt läge med fixade jag fläckten! =) Nu fungerar den alldeles utmärkt igen, nääääästan bättre än någonsin! Bara att hålla tummarna för att det håller! =) Det är banne mig inte alla som meckar bil i full partyutstyrsel! ;D

Säger bara en sak, FY FAN VAD JAG ÄR BRA! =)
Är riktigt impad av mig själv faktiskt...   
            


                                                                                               ↑ Här under handsfacket 
                                                                                       sitter fläckten...

(Det är inte min bil på bilden, dock en likadan...)


Sara

Ahhh, då får jag ihop det! Jag och Henrik var ju helt säkra på att vi körde bakom er i lördags på Follingboväg och då messade jag ju...men sen så läste jag på din blogg att du varit i B-bo och tänkte jädrans va likt registreringsnr den bilen hade :p Men det var ju ni :)



PUBLICERAT: 2010-02-23, 22:11:59 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

Aha, jag undrade lite varför du frågade om mitt regnr... =) Haha... Ja vi körde min bil till Follingbo å bytte bli där... Men nu är min bil fit for fight igen! =D Kram



PUBLICERAT: 2010-02-24, 12:57:53 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: