2010-02-22
 11:31:52

Jävla vinter!

Inte nog med att jag är trött på snöandet så förstör detta jäkla iskalla och torra väder mitt hår!!! Håret är super torrt och frissigt... =( Trots att jag klippte mig i lördags... Skulle vekligen behöva en ordentlih hårkur men jag vet inte vad man ska satsa på för nått...
Någon som har nått bra förslag?!? Gärna nått för lockigt hår!


Malin H

Gå till frisören, det är mitt tips ;) dom vet bäst...tyvärr dyrast..men va fan gör man? Haha...hade velat sett dig in action igår med bilen. Duktigt jobbat!


Mia

Bokade en tid till frissan precis efter jag lagt upp detta inlägg... Ska dit på fredag! Hoppas det kan bli ordning på burret då! =) Ska kosta på mig schampoo, balsam och styling från Matrix då oxå! =)Eller kanske att man skulle kolla efter det på nätet?! Hmm, ja!

Haha, ja du skulle ha garvat ihjäl dig om du sett mig när jag höll på med bilen! =) Hahaha...



PUBLICERAT: 2010-02-22, 13:09:07 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: