2010-02-24
 08:51:48

Träningsdag!

Idag är det onsdag igen... Det betyder att det är Core som gäller ikväll! Tycker att det var väldigt roligt förra veckan... Speciellt eftersom jag gick med två goa tjejer, Malin och Sara! =)
Måste försöka hitta något mer pass som jag kan tänka mig gå på... Träna två ggr/vecka känns som om det vore rätt lagom! Sen SKA jag se till att komma igång med att promenera oftare oxå!!! Vill gå ner några kilon till våren/sommaren! Så promenader är ett MÅSTE!!! Och en del mindre öl å godis kanske... =/
I miss the small body I once had... =(


(Den här övningen klarar jag INTE!!! Iaf inte ännu...)


Sara

Ser fram emot ikvällen, det ska bli skönt! Hoppas dock att man inte får samma träningsvärk som man fick förra veckan :) Syns ikväll! Kram



PUBLICERAT: 2010-02-24, 12:07:36 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

Nää, träningsvärken kan vi hoppa över... Eller rättare sagt så vill iaf jag få lite träningsvärk för det visar ju faktiskt att man gjort nått bra men jag vill helst inte så ont som sist! Det ska hur som helst bli jättekul! Ses ikväll! Kram



PUBLICERAT: 2010-02-24, 12:54:10 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: