2010-01-25
 12:04:46

Secret mission

Mitt " secret mission" är att piffa upp Stefans garderob lite... Inte ändra hans stil eller nått sånt men uppdatera lite, han har snygga kläder absolut meeeeen dom har sett sina bästa dagar! Mycket av hans kläder är urtvättat och lite småtrasigt, ser hemskt ut tycker jag! Så den senaste tiden har jag puffat på att köpa lite nytt! =) Han fick en del t-shirts och en zip-tröja av mig i julklapp som han är såååå snygg i... Så han fick en snygg tröja av pappa å Åsa i julas... Till nyår fick vi ett presentkort av Stefans syster på H&M att dela på så då köpte jag en snygg vit skjorta och en mössa till honom. När jag sist beställde från H&M bad han mig att beställa ett par skjortor till, det vart en ljusgrå och en ljusblå. När han kommer hem från skolan senare i veckan måste vi gå en sväng på stan å köpa lite jeans till honom då han endast har 1 par kvar... De andra har gått hädan! Nån mer tjocktröja och kanske några t-shirts till så kan jag pusta ut ett tag... =)
Äntligen börjar mitt secret mission leda mot sitt slut denna gång!


Malin Hejdenberg!

Haha...hon har till o med en ROSA klännign!!


Mia

Självklart gumman! =D



PUBLICERAT: 2010-01-27, 08:20:29 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: