2010-01-12
 16:39:35

Pest eller kolera!

Jag ser två alternativa lösningar på problemet...

Låt mig beskriva problemet för er så får vi se om ni kan komma på någon annan lösning!
Så fort jag äter, mat alltså, så får jag ganska ordentligt ont i magen, mår lite illa, blir svullen i kroppen, orkeslös, svag och ja, mår dåligt helt enkelt... Det spelar ingen roll vad jag äter, kött eller grönt... Det vill självklart säga att det är utan mjölk, mjölken har ju ett eget kapitel när det gäller min kropp... Jag äter inte för mycket eller för lite, jag äter lagom... (Kanske lite sällan men det är inget nytt!) Jag har försökt utesluta vissa saker ur kosten för att komma på vad det kan bero på men inget hjälper...
Och ja just det ja, jag är INTE gravid!

Kommer ni på nån lösning på problemet?!?

Mina lösningar är:
1. Sluta äta helt enkelt
2. Operera bort magen

Hmm, insåg just att alternativ 1 blir ett måste om jag väljer alternativ 2... Seriöst så känns det som om jag måste välja mellan pest eller kolera... Antingen äter jag å mår dåligt av det eller annars låter jag bli å mår lika dåligt för att jag är hungrig... Jag vill ju äta för jag tycker om mat men jag hatar att må kasst!

Snyft...


Pia

Har du kollat om de e gluten???



PUBLICERAT: 2010-01-12, 23:03:34 | URL: http://snyggatjejens.blogg.se/
Mia

Ja jag har testat att utesluta gluten men det gör ingen skillnad! Men men det ordnar sig väl framöver! =)



PUBLICERAT: 2010-01-13, 09:19:42 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: