2010-03-26
 19:06:06

En sväng på stan i turbofart!

Åkte ner till stan för att handla hem lite alkoholhaltiga drycker till kvällen... Stack in på banken först för att sätta in lite cash som jag haft liggande i väskan alldeles för länge för att sen gå in på Systemet å köpa lite öl... När jag kom ut från Systemet så hade jag ännu lite tid tillgodo innan affärerna skulle stänga så det vart en snabbis in på Cubus där jag hittade en bolero! Mycket fin så den fick följa med hem... Påvägen till bilen hamnade jag på H&M, fråga mig inte hur... ;) Där hittade jag en jättefin kjol och ett par rosetter så det fick följa med hem det med! =) Provade inte ett enda plagg och till min förvåning passade både boleron och kjolen alldeles perfekt!

Allt detta han jag med på endast 25 minuter... =)


Malin Hejdenberg!

Det var verkligen en turboshopping :)


Mia

Eller hur! =) Tyckte jag hann med riktigt mycket!



PUBLICERAT: 2010-03-28, 17:07:41 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: