2010-03-27
 16:01:16

På stan med söta Malin!

Jag och Malin var en sväng på stan idag! Hur trevligt som helst! =) Hittade lite smått å gott!

Den lilla vita boleron är likadan som den jag köpte igår... Tyckte den var bra! =) Var tveksam på klänningen men när jag kom hem med den å prövade den så kändes den bara hur bra som helst så den får stanna! I love it! =) Rosa cardiganen är bara huuuuuur skön som helst! Funderar på att kolla efter den i flera färger... =) Örhängena vart den liten bonus, glömde nämligen att sätta på mig örhängen och utan känner jag mig vääääldigt naken! Men jag älskar dom! =)

Nått jag inte köpte men tror jag kommer åka in i veckan å köpa var ett par skor...

Letade efter typ sånna här hela förra våren och sommaren men det fanns inte någonstans... Idag hittade jag dom på DinSko... Vill ha dom... Ska ha dom... Dom blir mina i veckan som kommer! =D


Malin Hejdenberg!

Tack det var kul...! Lyxdag! :)


Mia

Mmm, verkligen! Får vi göra om! =D



PUBLICERAT: 2010-03-28, 17:07:11 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: