2010-05-08
 16:01:02

Bygge planerat!

Hade tänkt börja med mitt bygge på balkongen idag... Men regn, kyla och rusk kom å förstörde mina planer! =( Men hur som helst så ska det bli ett bygge gjort inom kort! =) Jag SKA ha min stora rabatt i form av en blomlåda på balkongen! =) Så är det bara! Får se om jag kan åka till byggmax å köpa virke imorrn kanske?! Hoppas på liiite bättre väder imorrn iaf! =)


Nått typ så här ska lådan se ut! Med massor av blommor, mest rosa och lila men även andra färger! =)

Hade tänkt skaffa ett badkar å ställa på balkongen å ha som blomlåda men jag fick inte tag på nått så nu blir det ett litet byggprojekt istället! =)


Anna-Karin

Fint det kommer bli!

kram


Mia

Hoppas det! =) Kram



PUBLICERAT: 2010-05-08, 17:54:06 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: