2010-05-15
 16:28:15

Planterat var det här! =)

Solen har gassat starkt hela dagen, tills jag vart klar med planteringen vill säga... Så mitt planerade balkongmys med ett glas vin i handen och sitta å njuta av blommorna vart inte idag! =( Snyft! Nu ska det bli spännande å se allt växa upp och breda ut sig! =) Längtar tills allt blommar och ser vackert ut! Iofs är det vackert nu med men jag tror ni fattar vad jag menar...

Klematisen skulle egentligen inte alls sitta där men jag bestämde mig för att det skulle bli vackert! =) Å det vart det! Om några veckor ska jag köpa Surfina å plantera i krukorna på väggen! Kommer bli såååå bra! =D Mot den andra väggen står det en hylla där jag ska plantera örter! På den sidan ska det vara ätbart!


Anna-Karin

Åhhh vad bra det blir! Är så himla avis på din kreativa ådra! Du gör det alltid så himla bra!

Som tack för hjälpen ska du fåt något jag beställt, så näe, det blir inte HM, utan antingen kan du ha den när du vill vara extra snygg när du går ut eller så får du och Stefan njuta av den!

Nu blev du nyfiken va'?

Kram på dig!


Mia

Tack! =) Jag är verkligen jättenöjd! =) Ska bli så kul att se detta frodas! =) Hmm, nyfiken på vad det kan vara du beställt! =) Jaja, det får jag veta tids nog iaf! Hoppas du har det jättebra! Hur länge skulle du vara borta?! Föresten, vad fint du gjort på din balkong! Kram



PUBLICERAT: 2010-05-15, 20:01:22 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Malin Hejdenberg!

snyggt!! längtar oxå tills VI ska ta några glas vin på balkongen ;D


Mia

Tack Malin! Ja det ska vi absolut göra! =D Kanske redan den 29!? Om nu inte Kenta kommer iväg vill säga... Kram



PUBLICERAT: 2010-05-16, 11:23:45 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Emelie Dahlberg

Hej vad fint! Shit vad duktigt att snickra ihop blomlådan, jag har satt sambon i samma arbetstankar nu :)

Ett litet önskemål, jag är också växttokig och skulle bli jätteglad för en 'close-up' på växterna, vad du har satt där i :)


Mia

Tack Ems! =) Tänk vad en "liten" låda kan göra mycket! =D Skoj att du satt sambon i samma tankar! Jag hade tänkt vänta med close-up bilderna tills det växt till sig lite men jag kan kasta upp lite bilder nu med... Lite som innan och efter! =D



PUBLICERAT: 2010-05-16, 11:31:02 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
D

Oj vad fint du har grejat på balkongen :-)


Mia

Tack! Men vem är du D?! =)



PUBLICERAT: 2010-05-16, 21:23:22 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: