2010-05-17
 22:08:13

Städat på balkongen!

Denna dag har jag ägnat åt att städa bort massa skit på balkongen... Tömt massa gamla blomrester och jord... Sprungit skyttetrafik till trädgårdskomposten och sopstationen... När jag som bäst höll på att tömma gamla krukor så hojtade grannen nerunder mig till om att jag spillt ner jord till honom... Ooops sorry! Jisses jag har varit i full gång ända sen jag kom hem från jobbet! Men nu börjar det bli klart därute! =) Örterna och grönskerna ska ännu fixas men det får jag fixa imorrn eller övermorrn! Helst imorrn men vi får se! Måste ännu köpa jord och tomatplanta! =D
Och sen måste jag nämligen snart klippa gräset på jobbet igen! Funderade på att ta det imorrn men det kanske får vänta... Vi får se!


Malin Hejdenberg!

busy busy! Såg att dem sålde körsbärstomatsplantor på Granngården!


Mia

Åh så bra! Sist jag var på Linds var dom slut... =( Men då vet jag att det finns på Granngården om dom inte fått in fler på Linds! =)



PUBLICERAT: 2010-05-19, 07:47:30 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: