2010-09-07
 15:46:55

Nytt att ha på mig! =D

En svart tröja med puffärm hittade jag på rea!
 

En annan svart tröja med spetsaxlar hittade jag till bra pris!

Spetsdetaljen:

 
En förpackning ringar:


Sen köpte jag strumpbyxor och underkläder, inget av det visar jag här! ;)

Sen har jag glömt att skriva att lite av de jag beställde sist inte kommer att få stanna i min garderob...
Denna åker utan tvekan tillbaka:

Trivdes inte alls...

Och sen ska jag be om lite smakråd imorgon ang denna:

Vet inte om jag ser onödigt bred ut i den...
Underkläderna jag beställde motsvarade inte heller mina förväntningar, detta konstaterade jag utan att en packa upp dom!

Så ovanligt att se mig shoppa massa svart men med tanke på att jag aldrig har nått svart att sätta på mig när jag vill ha det så var det dags att utöka den svarta sektionen! =D


Sara

Snygga saker du hittat! :D



PUBLICERAT: 2010-09-08, 08:53:18 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

Tack! =D Känner mig riktigt nöjd med mina fynd! =) Kram



PUBLICERAT: 2010-09-08, 16:09:51 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: