2011-04-03
 10:46:38

Finaste Eva och Julia på besök! Och så fyllde jag år!

Min fina vän Eva och hennes dotter Julia kom på en liten blixtvisit! Hur underbart som helst! Som jag saknat dom! Vi hade inte setts på nästan ett år, på tok för länge! Vi fyllde dagarna med mycket prat, mys och promenader genom stan! Önskar innerligt att dom kunde stannat lite längre men det gick tyvärr inte... :( Istället hoppas jag nu på att det inte dröjer lika jäkla länge till nästa gång vi ses! Vi pratade om att dom alla 3 kanske kunde komma hit i sommar! Åh vad det hade varit underbart! :D Jag hoppas innerligt!




Saknar er! ♥


Malin Hejdenberg

vilka korkskruvar du har i håret på vissa kort! :) Snyggt


Mia

Thanx! :)



PUBLICERAT: 2011-04-10, 14:45:53 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: