2011-04-16
 13:55:38

Hon kommer hem i påsk!

Min underbara Kakan kommer hem i påsk! :) Såååå glad! Ska få träffa min lilla påskkykling! :)


Kakan

Hahahahaha, jag förstår inte varför jag aldrig testat att klä mig i äggskal tidigare. Läckert värre! :D Måste bara klura ut exakt hur jag ska ta mig fram, känns ju som att köra bil kan strykas som alternativ, blir väl att rulla fram. Puh jobbigt men vad gör man inte för att få träffa dig! Snart så! Weeei!


Mia

Hihi, tyckte att du var så söt i ägget! :) Mitt egna lilla påskägg! :) Eftersom du har möjligheten att rulla fram så känns bilen lite överflödig! Dock lär du bli rejält yr, risken att du blir åksjuk är tyvärr stor! :( Tar du dig bara hit så kan jag hjälpa dig att knäcka skalet, iaf så du kan få ut benen! ;) Yeah, snart ses vi!!! <3 Miss ya!



PUBLICERAT: 2011-04-17, 00:06:36 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Kakan

Haha, tack fast det finns ju alltid åksjukepiller att knapra! :) Hm, så länge du inte tänker använda kokande vatten eller nålar för att picka ut mig? Miss ya too!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: