2011-04-16
 13:50:10

Nytt i garderoben!

Har ganska länge velat ha en ny jeanskjol, en enkel rak sak! Och så såg jag en klänning/tunika på BikBok för typ en vecka sen som jag inte kunde glömma... Så igår efter jobbet åkte jag in till stan, hittade en kjol på H&M! Och på BikBok provade jag för första gången klänningen/tunikan, som satt perfekt! Så jag köpte båda! :D



Malin Hejdenberg

hahahahahahahahaaaaa...du måste skämta....jag har köpt en precis likadan topp i exakt samma färg.............fast den dagen det var 50 % på hela bikbok!


Mia

Är det sant?! Tur att jag inte köpte en sån till dig i födelsedagspresent som jag först tänkte då! :) Bäst att vi kollar av med varandra isommar när vi ska festa så vi inte kommer likadant klädda! ;D Hmm, handlar så sällan på BikBok så jag missar alltid dom där braiga priserna så min var tyvärr på fullpris... Fast jag slapp betala själv, Stefan pröjsade! :D



PUBLICERAT: 2011-04-17, 00:09:52 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: