2011-12-04
 19:24:58

Träning...

Aldrig trodde jag väl att det skulle vara jag som drog med mig gubben till gymmet! Och på en söndag dessutom!!! Ojoj, vad har hänt?! ;)
Börjar dock bli lite frustrerad... Tränar 3-4 ggr i veckan och då ganska hårt men ändå händer det inget på vågen... :( Eller ja, inte mycket iaf! Efter att ha tränat i 1 månad nu så har jag bara gått ner ca 2 kg! Toklite! Och inte äter jag för mycket heller, snarare tvärtom skulle jag tro! 2 av 7 dagar kanske jag kommer upp i eller kanske aningens över det rekomenderade kaloriintaget men de andra 5 dagarna ligger jag defenitivt under! Det borde ju ge resultat!!! Morr! Men jag ska kämpa vidare och ta mig igenom frustrationen! Nån gång kommer resultaten och då ska jag verkligen vara redo att fira dom! :D Fram tills dess blir det att fortsätta på gymmet! :)


Randi Knutsen

Mia ! Fortsätt Fortsätt , du har nya muskler som väger vikt!!!! Kram


Mia

Ja jag ska fortsätta! :) Vet ju att muskler väger mer än fett men jag vill gärna se lite resultat för att orka fortsätta i det långa loppet! Men nu har jag gjort en mätning av fettprocent så vi kan ju hoppas att jag märker nått där inom kort! :D Kram



PUBLICERAT: 2011-12-06, 20:14:19 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: