2011-02-06
 18:10:06

Äntligen klar!!!

Fy jag är helt slut! Har pysslat i köket hela helgen men när är jag äntligen klar!!! Iaf med det jag kan bli klar med, vill ju ännu ha lite nya grejer till köket men dom får komma på plats efter hand när jag har råd!
Så här fint är det nu:


Saknar en matta längsmed diskbänken... Klockan som sitter över fläkten ska inte sitta där egentligen men den får bo där tills jag antingen fått eller köpt den där klockan jag bloggade om för lite sen... Jag tror att jag ska sätta för kryddhyllan framöver... Jag ställer bara en massa skit där!
Inte för att det syns så mycket på dessa bilder men jag har lagt på wax på golvet så det är blankt å fint! :)
Jag är verkligen jättenöjd med köket men jag måste säga att det kostar mig mycket mer än jag räknat med!!! Ska det göras om nått mer här hemma framöver så ska jag allt se till att göra mycket mer själv! Nog för att det är skönt att ta in målare men det kostar! Måla kan jag faktiskt göra själv! Så om det blir nått mer fixande här hemma så tar jag nog bara hjälp till underarbete och tapetsering!


Malin Hejdenberg

super nice! :)


Sara

Men det är ju ett helt annat kök, vilken skillnad :)Verkligen jättefint!!



PUBLICERAT: 2011-02-09, 08:55:26 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

Haha, ja lite skillnad vart det allt! :) Tack så mycket båda två! :) Ni får komma på lite köksmys nån dag framöver, måste ju inviga med ett glas vin eller två! ;D



PUBLICERAT: 2011-02-09, 12:19:03 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Sara

Jaaa, det hade varit trevligt! :D Något som hade varit jättekul hade varit vinprovning - alla tar med sig varsin flaska och så delar man på dem. Eller att man köper ett gäng sådana där småflaskor :) Kram!



PUBLICERAT: 2011-02-14, 12:12:20 | URL: http://liteomsara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: