2011-02-04
 11:12:45

Önskar mig!

Önskar mig denna klocka när jag fyller år! :) Vill VERKLIGEN ha den!!! Finns säkert att hitta på flera ställen men jag har hittat den på nätet, klicka här! Där hittar man den under "Klockor", det är den lilla jag vill ha i svart (199kr).


Kakan

Dags att vakna gumman, kl är 9 och Kakan här väntar på massa med bilder, come on! :D


Kakan

Hm, vem var det som utlovade underhållning på jobbet denna dag? :)


Kakan

Hmpfh, inte för att låta tjatig eller så men jag slutar om två timmar...hurry up girl! :D


Mia

Sorry gumman! Gav mig in på att måla kakelfogarna på förmiddagen... Höll på med det hela jäkla förmiddagen (mellan 9-13)... Tog tid!!! Sen åkte jag iväg till stan för att köpa tyget till gardinen och nu har jag precis bonat golvet! Får se hur det blir... :/ Aldrig gjort det förut!



PUBLICERAT: 2011-02-05, 15:28:47 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Kakan

Haha ingen fara, jag överlevde, knappt men ändå :D Det ser supernice ut iaf! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: