2011-01-24
 22:18:23

Städmani!!!

Heeeelt slut i kroppen just nu! Har hållit på å plockat, fixat och trixat sen jag kom hem i eftermiddags! I princip klar! Har lite smått kvar som jag tänkte ta hand om imorrn! Men idag har jag städat köket 2 ggr, tvättat 2 maskiner, sorterat mina kläder (borde rensa!), städat undan massa småplock som bara flyter omkring, varit ute med sjuk mycket sopor, delat å fryst in massa kött, lagat mat, dammsugit soffan å fåtöljerna, påbörjat städning av badrummet och sorterat massa skit! Känner mig så jäkla duktig! :)

Imorrn ska jag på mystiskt möte med Marie och Patrik, har inte den blekaste aning om vad det är för möte... Marie tyckte att det var så kul att jag vart nyfiken så hon ville inte berätta, hon sa till och med åt Patrik att inte berätta för mig... Hmm, kan nästan inte hindra nyfikenheten från att bubbla över! Haha, nej så nyfiken är jag inte! Bara ett jobbmöte ju! :)

Hur som helst så ska jag försöka bli klar imorgon med allt jag påbörjat idag! Det är ju trots allt inte så mycket kvar! Eller rättare sagt så finns det alltid mycket, mycket mer man kan göra men det jag ska försöka få gjort imorrn är:
Vattna orkidéerna, städa klart badrummet, städa klädkammaren, ta hand om tvätten, bädda rent och tvätta lite till! Å så måste jag såklart städa hallen för den hann jag inte med idag!


Malin Hejdenberg

shit va jag blev trött av att läsa detta! Känns som jag städat lika mycket själv! :)


Mia

Haha, jag var faktiskt rätt trött efter att ha gjort allt men idag är det full fart igen! :D Komiskt att du vart sympati trött! :) Kram



PUBLICERAT: 2011-01-25, 16:13:17 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: