2011-11-22
 19:51:16

Gymmet...

På något konstigt vänster så ägnar jag en hel del tid på gymmet nu... Är inne på min tredje träningsvecka! Första veckan vart det 4 pass, andra veckan 3 pass och idag körde jag mitt andra pass denna vecka men det är bara tisdag så jag lär nog hinna med minst 2 pass till...
Jag kan inte påstå att jag tycker att det är kul och jag har inte sett några resultat på vikten än men jag känner mig i bättre form när jag tränar! Jag cyklar 10-20 min varje pass och på första passet så var jag tvungen att pausa efter varje kilometer men nu cyklar jag ganska lätt 5 kilometer utan att pausa! :)
Idag sprang jag till och med!!!
Heja heja!

Om jag ändå måste gå på gym så hade det inte gjort mig ett dugg om det såg ut så här!!! :D


Sara

Åh, ett Mia-gym! ;) Vad du är duktig som håller igång så, jag är såå imponerad av dig! :) Kramar



PUBLICERAT: 2011-11-22, 21:23:28 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

Tack gumman! :D



PUBLICERAT: 2011-11-25, 15:11:19 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: